NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

PRODUKT

Maskup higieniczny to dobre rozwiązanie dla osób, którym zależy na komforcie w trakcie zakupów odzieżowych. Ogranicza kontakt z nieczystościami pozostawionymi na tkaninach ubrań.

Jeśli lubisz rytuały pielęgnacyjne, nakładanie maseczek na twarz i włosy oraz zależy Ci na komforcie przymierzania ubrań bez plam z makijażu – maskup PRO jest dla Ciebie. To wielorazowy, elegancki produkt, z którego zrobisz także ładną ozdobę do włosów. 

Zajrzyj do zakładki Poznaj maskup – znajdziesz tam więcej zalet obu typów maskupa.

W trakcie przymierzania ubrań używaj maskupa PRO jako osłony na twarz. Podczas nakładania makijażu maskup posłuży Ci jako peleryna na dekolt i ramiona – w ten sposób ochroni Twoją bluzkę przed plamami z kosmetyków. Maskup świetnie sprawdzi się jako turban, w który zawiniesz włosy w trakcie nawilżania maską. Łatwo zrobić z niego również ozdobę do włosów: kokardę, opaskę lub wstążkę. Chcesz zobaczyć instrukcję krok po kroku? Kliknij tutaj.

Nałóż maskup higieniczny na głowę w trakcie przymierzania ubrań. Zanim zdejmiesz odzież przez głowę – zabezpiecz maskup przed zsunięciem z głowy i zawiąż paski maskupa na szyi. Korzystając z produktu, ograniczasz swój kontakt z zanieczyszczeniami pozostawionymi na ubraniach.

Maskup PRO jest produktem wielokrotnego użytku, można go prać (najlepiej ręcznie). Maskup higieniczny jest jednorazowego użytku.

Do wielokrotnego użytku i prania nadaje się maskup PRO. Chcąc zapewnić długotrwałą jakość tkaniny, pierz produkt ręcznie, maksymalnie w temperaturze 30°C. Maskup higieniczny jest jednorazowego użytku.

Produkty maskup są przyjazne dla środowiska, ponieważ zabezpieczają ubrania przed trudno spieralnymi plamami. Dzięki temu przedłużają czas użyteczności ubrań, pozwalają ograniczyć zużycie środków chemicznych, wody oraz energii przeznaczonych do prania, a także działają na rzecz usprawnienia obiegu zamkniętego na rynku fashion. Maskup nie jest odpadem, ponieważ nadaje się do ponownego wykorzystania w przemyśle. Więcej na temat materiałów, z których wyprodukowano maskup oraz działań marki na rzecz ekologii, znajdziesz w zakładce CSR.

Maskup PRO oraz maskup higieniczny mają uniwersalny rozmiar.

Nie, maskup PRO powstał w trosce o Twój komfort. Już na etapie projektowania zależało nam na wyborze takiej tkaniny, która nie będzie w żaden sposób obciążająca dla użytkownika. Produkt maskup PRO wykonany jest z szyfonu, który jest nie tylko lekki, ale i przewiewny, co gwarantuje przyjemność i komfort użytkowania. 

Podczas produkcji maskupa PRO oraz higienicznego nie są wykorzystywane zwierzęta ani produkty pochodzenia odzwierzęcego.

Produkcja maskupa odbywa się na terenie Polski. Materiały pochodzą od polskich dystrybutorów, a szycie produktów ma miejsce na Śląsku.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Chcąc zamówić dany produkt, skorzystaj z przycisku „Dodaj do koszyka”. Po przekierowaniu do koszyka i kliknij  „Przejdź do płatności”. Zaloguj się na swoje konto lub złóż zamówienie bez logowania. W kolejnym kroku należy wypełnić formularz „Dane płatności” zgodnie z poleceniami na stronie. Należy także uzupełnić adres dostawy oraz opcjonalnie skorzystać z wprowadzenia innego adresu dostawy lub dodać uwagi do zamówienia (sekcja nie jest wymagana). W podsumowaniu wyświetli się lista zamówionych produktów. Jeżeli wprowadzone dane zgadzają się ze stanem rzeczywistym, zaakceptuj regulamin i kliknij „Kupuję i płacę”.  Po kliknięciu w pole „Kupuję i płacę” otworzy się strona do realizacji płatności. Postępuj zgodnie z poleceniami. Po opłaceniu zamówienia dostaniesz wiadomość email z potwierdzeniem.

Tak, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 789 266 629.

Tak, możesz to zrobić, wybierając opcję  „Zamawiam bez logowania” po dodaniu produktu do koszyka.

Tak, otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą mailową.

Tak, istnieje taka możliwość. Wystarczy  przy składaniu zamówienia wybrać opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT”, a następnie wpisać NIP firmy.

Tak, możesz dokonać wszelkich zmian w zamówieniu aż do momentu wyboru sposobu płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone, należy je anulować i złożyć zamówienie ponownie.

Tak, istnieje taka możliwość w przypadku posiadania Konta na stronie www.maskup-makeup.pl. W razie nieskorzystania z tej opcji zamówienie będzie realizowane.

Realizacja zamówienia, od momentu złożenia zamówienia do wysłania przesyłki powinna zająć do 3 dni roboczych. Czas może się wydłużyć w okresie świątecznym oraz podczas trwania promocji.

Po dodaniu produktu do koszyka, pojawia się opcja wprowadzenia kodu kuponu. Należy wpisać go we wskazanym miejscu, a następnie zatwierdzić przyciskiem „Aktywuj”.

WYSYŁKA

W zależności od sposobu dostawy koszt wysyłki waha się od 8 zł do 35 zł. Szczegóły znajdziesz w zakładce Dostawy – koszty dostawy.

Średni czas doręczenia przesyłki to 5 dni roboczych. W przypadku zamówień zagranicznych jest to ok. 8 dni roboczych.

Na teryterium Polski dostawa w formie Paczka w Ruchu w wypadku zamówień o minimalnej wartości 150 zł jest darmowa. Darmowa dostawa może być również zagwarantowana w ramach promocji.

Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku.

Odbiór osobisty na ten moment nie jest możliwy. Doręczenia odbywają się za pośrednictwem kurierów, paczkomatów i w punktach Ruchu.

Wysyłkę prowadzimy na terenie Unii Europejskiej, Szwajcarii oraz Norwegii. Wszystkie potrzebne informacje wraz z cennikiem znajdziesz w zakładce wysyłki zagraniczne.

Śledź swoją przesyłkę tutaj. Wpisz numer przesyłki i kliknij „szukaj”.

Jest to uzależnione od wyboru kuriera, którego dokonałeś na etapie składania zamówienia. Większość z nich wysyła powiadomienia Klientowi lub kontaktuje się telefonicznie.

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki zalecamy sprawdzenie stanu dostarczonej przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli okaże się, że produkt został uszkodzony w trakcie dostawy, należy spisać protokół szkody wspólnie z kurierem w dwóch identycznych kopiach. Protokół jest niezbędny do Reklamacji Usługi Kurierskiej. Następnie niezwłocznie skontaktuj się z nami drogą mailową na adres info@maskup.com.pl i dołącz do maila protokół oraz zdjęcia uszkodzonej paczki.

Jeśli przyjąłeś uszkodzoną paczkę i nie masz protokołu szkody – nie martw się! Mamy jeszcze czas na kontakt z firmą kurierską aby uzyskać protokół. W ciągu 3 dni odezwij się do nas mailowo lub za pośrednictwem infolinii pod numerem 789 266 629.   

FORMY PŁATNOŚCI

Zamówienie możesz opłacić za pomocą przelewu bankowego, przelewu online, karty płatniczej, kodu BLIK, płatności PayPal oraz za pobraniem. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Płatności.

Po dodaniu produktów do koszyka, należy kliknąć „Przejdź do płatności”, następnie zalogować się lub wybrać opcję „Kupuję bez logowania”. Po wypełnieniu danych i podaniu adresu dostawy, należy kliknąć „Kupuję i płacę”.

Jeżeli wybrałeś opcję „Za pobraniem” – zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia paczki.

Jeśli wybrałeś przelew bankowy – zaloguj się do banku i zrób przelew na konto Sprzedawcy.

Jeśli wybrałeś opcję „Płatności imoje” – poczytaj o szczegółach transakcji w zakładce Formy płatności.

Tytuł przelewu: numer zamówienia
Nr konta: 72 1050 1243 1000 0090 3235 6199 (ING Bank Śląski S.A.)

Dane odbiorcy:
Maskup Sp z o. o.
Plebiscytowa 29/3
40-036 Katowice

Zwrot środków nastąpi tą samą drogą, którą była dokonywana płatność. Jeżeli zamówienie było opłacone za pobraniem, zwrot będzie przelany na nr konta bankowego, który został podany w formularzu reklamacji i zwrotu.

ZWROTY, REKLAMACJE, USZKODZENIA PRODUKTU

Masz prawo zwrócić nieużywany artykuł do 14 dni od dnia otrzymania produktu. Zapakuj produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu i reklamacji (pobierz go tutaj). Wyślij paczkę na adres ul. Plebiscytowa 29/3, 40-036 Katowice. Zwrot kosztów nastąpi do 14 dni od daty uznania zwrotu. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

Możesz zwrócić artykuł do 14 dnia od daty doręczenia przesyłki.

Należne środki wyślemy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu i reklamacji w ciągu 14 dni od daty uznania zwrotu.

W przypadku zwrotu koszt wysyłki leży po stronie Klienta.

Gwarancja obejmuje wady materiałowe lub wykonania produktów, wynikające z winy producenta. Nie obejmuje natomiast wad mechanicznych, powstałych z powodu nieprawidłowego użytkowania produktu, ani normalnego zużycia produktu.

Masz prawo do zareklamowania produktu, który ma wady fizyczne bądź jest niezgodny z zawartą umową. Zapakuj reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i reklamacji (do pobrania tutaj) oraz dowodem zakupu. Prześlij paczkę na adres ul. Plebiscytowa 29/3, 40-036 Katowice. Od momentu dostarczenia paczki mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Poinformujemy Cię o wyniku reklamacji. Więcej szczegółów składania reklamacji znajdziesz w zakładce Zwroty i Reklamacje.

Reklamacje rozpatrujemy  do 14 dni roboczych od czasu przyjęcia reklamowanego produktu.

Zostaniesz poinformowany o tym drogą mailową lub telefoniczną, ponieważ każda sytuacja wymaga indywidualnego rozpatrzenia.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, Sprzedawca zwróci Klientowi koszt przesyłki do wysokości najtańszej oferowanej opcji dostawy.

Jeżeli szukasz taniego i szybkiego sposobu nadania przesyłki, skorzystaj z Furgonetki, która umożliwi Ci dostęp do 10-ciu przewoźników w jednym panelu, dzięki czemu będziesz mógł wysyłać paczki elastycznie, dopasowując czas i miejsce do swoich potrzeb, dodatkowo wybierając najtańszą możliwą opcję!

Kliknij tutaj, zarejestruj się i korzystaj!

Jeżeli paczka do Ciebie nie dotarła, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: info@maskup.com.pl lub telefonicznie na nr 789 266 629.

KLIENT

Wpisz swój adres e-mail i imię do okienka w dolnej części strony i kliknij „Potwierdź subskrypcję” po otrzymaniu maila z potwierdzeniem.

W celu anulowania subskrypcji Newsletter wyślij wiadomość e-mail na adres info@maskup.com.pl, wpisując w temacie wiadomości: „Rezygnacja z usługi Newsletter”, podając w treści wiadomości swoje imię oraz adres e-mail lub kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 789 266 629. 

Bezpieczeństwo Państwa danych jest naszym priorytetem. Na każdym etapie działań przywiązujemy ogromną wagę do ochrony danych osobowych. Posiadamy najwyższej jakości rozwiązania technologiczne i zabezpieczenia systemowe. Ponadto zespół specjalistów na bieżąco monitoruje system tak, by wszelkie operacje przebiegały bez zarzutu.

Zadzwoń na nr 789 266 629 lub napisz do nas na adres: info@maskup.com.pl

Najpierw sprawdź, czy dane do logowania są poprawne. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji przypomnienia i zresetowania hasła. Gdyby mimo tych czynności zalogowanie się na konto dalej byłoby niedostępne, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, korzystając z adresu info@maskup.com.pl.

OFERTA BIZNESOWA

Tak, oferujemy sprzedaż hurtową. Więcej o wykorzystaniu maskupa w swoim biznesie, dowiesz się w zakładce Dla biznesu. Zapraszamy do kontaktu w celu otrzymania zindywidualizowanej oferty.

Maskup sprawdzi się m.in. w: salonach kosmetycznych i fryzjerskich, sklepach odzieżowych, salonach sukien ślubnych, SPA, drogeriach i sklepach kosmetycznych, hotelach, przy okazji pokazów mody i innych. O możliwościach wykorzystania maskupa w swoim biznesie przeczytaj w zakładce Dla biznesu lub skontaktuj się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer 789 266 629 lub pisząc na adres info@maskup.com.pl

Oferujemy produkty maskup w cenach hurtowych oraz możliwość otrzymania spersonalizowanej oferty zgodnie z potrzebami Klienta (dostosowanie designu opakowania, umieszczenie na produkcie logo Klienta itp., program abonamentowy itp.).

Zapraszamy do współpracy wszystkich chętnych influencerów! Jeżeli chcesz nawiązać z nami współpracę, prosimy Cię o przesłanie linków do Twoich kont w mediach społecznościowych (Facebook/Instagram/blog/YouTube/TikTok etc.) oraz pomysłu na rodzaj współpracy na adres mailowy wspolpraca@maskup.com.pl. Dowiedz się więcej w zakładce Dla biznesu.

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI O NOWOŚCIACH I PROMOCJACH

Zapisz się na newsletter już teraz i pozostań z nami w kontakcie.

Akceptuję Regulamin oraz Politykę Prywatności

Koszyk (0)

Koszyk