DOSTAWA
FAQ
Koszt wysyłki mieści się w granicach od 16 zł do 39 zł. Cennik znajdziesz w zakładce Koszty dostawy.
Średni czas doręczenia zamówienia na terenie Polski to 5 dni roboczych. Natomiast czas doręczenia przesyłki zagranicznej to średnio 8 dni roboczych.
Oferujemy dostawę gratis przy zakupach za minimum 600 zł, a także w przypadku wyboru dostawy „Odbiór osobisty”.
Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku.
Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy pod adresem:
Maskup sp. z o.o.
ul. Teatralna 17A
40-003 Katowice
Polska
w terminie do 30 dni od dnia zakupu. Przy wyborze tej formy odbioru wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru paczki.
Tak, oferujemy wysyłkę na terenie Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Norwegii i Szwajcarii. Cennik znajdziesz, klikając w Wysyłki zagraniczne.
Możesz monitorować swoją przesyłkę, klikając tutaj, wystarczy, że podasz numer przesyłki.
Większość kurierów kontaktuje się z Klientem w sprawie dostarczenia paczki. Kontakt uzależniony jest od polityki wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej.
Zalecamy, żebyś sprawdził (w obecności kuriera) stan dostarczonej przesyłki, w szczególności stan znajdującego się w niej produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu wskutek transportu, należy spisać protokół szkody wraz z kurierem. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Protokół jest niezbędny do przeprowadzenia Reklamacji Usługi Kurierskiej. Pamiętaj, aby niezwłocznie skontaktować się z nami drogą mailową na adres info@maskup.com.pl i dołączyć do maila protokół szkody oraz zdjęcie uszkodzonej paczki.
Przyjąłeś paczkę i nie masz protokołu szkody? Nie martw się! Od dnia doręczenia uszkodzonej lub niekompletnej paczki mamy jeszcze 3 dni na kontakt, aby uzyskać protokół szkody od firmy kurierskiej. Dlatego możliwie jak najprędzej skontaktuj się z nami mailowo lub zadzwoń na infolinię pod numer 789 266 629.
FORMY DOSTAWY
Po wybraniu tego sposobu dostawy, należy wybrać na mapie Paczkomat, do którego ma być dostarczone zamówienie. Przesyłki do Paczkomatów nadajemy w każdy dzień roboczy. Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę w terminie 7 dni od dnia dostarczenia paczki przez kuriera do wybranego Paczkomatu.
Wybierając dostawę kurierem DPD, należy wprowadzić adres dostawy. Ta usługa zapewnia jednodniowy czas doręczenia pod warunkiem nadania paczki do godziny 12:00 oraz umożliwia podjęcie drugiej próby dostarczenia zamówienia. Dodatkowo za pośrednictwem DPD umożliwiamy wysyłki zagraniczne na terenie Unii Europejskiej. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Koszt dostawy – cennik wysyłek zagranicznych.
Po wybraniu tego sposobu dostawy należy wskazać adres doręczenia paczki. Możliwy jest wybór płatności przy odbiorze przesyłki. Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku.
Forma dostawy dostępna na naszej stronie obejmuje tylko wysyłki zagraniczne na terenie Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz Szwajcarii. Przewidywany czas doręczenia przesyłki to maksymalnie 8 dni roboczych. Koszt dostawy zaczyna się od 200 zł, w zależności od wielkości paczki oraz wybranego kraju.
Podczas składania zamówienia można wybrać bezpłatny odbiór w siedzibie firmy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00– 14:00. O przygotowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru poinformujemy drogą mailową.
Przy wyborze odbioru osobistego wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru paczki.
Telefonicznie ustal termin odbioru paczki, nie później jednak niż do 30 od dnia zakupu.
CZAS DOSTAWY
Przesyłka ekspresowa: do 24h
Przesyłka krajowa: 1 – 5 dni roboczych
Nadanie paczki następuje od 1 do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Po nadaniu wysyłki czas dostawy wynosi średnio od 1 do 2 dni roboczych niezależnie od wybranej formy dostawy.
Przesyłka zagraniczna: do 8 dni roboczych
Jeżeli zamówienie zostało złożone w ostatni dzień roboczy, czas nadania paczki liczony jest od następnego dnia roboczego.
KOSZT DOSTAWY
- Przesyłka krajowa płatna z góry: od 16 zł do 39 zł
- Przesyłka krajowa płatna przy odbiorze: 28 zł
- Przesyłka zagraniczna, płatna z góry: od 90 do 1200 zł
Oferujemy dostawę gratis przy zakupach od 600 zł lub w przypadku wyboru dostawy odbiór osobisty w siedzibie firmy.
CENNIK WYSYŁEK KRAJOWYCH
Cennik | Cena |
---|---|
DPD | 22 zł |
DPD (przesyłka ekspresowa) | 39 zł |
FEDEX | 20 zł |
FEDEX (przesyłka pobraniowa) | 28 zł |
INPOST PACZKOMATY | 16 zł |
ODBIÓR OSOBISTY | 0 zł |
CENNIK WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH
Państwo | Cena | Dostawca |
---|---|---|
Austria | 120 zł | DPD |
Belgia | 120 zł | DPD |
Bułgaria | 180 zł | DPD |
Chorwacja | 220 zł | DPD |
Czechy | 100 zł | DPD |
Dania | 120 zł | DPD |
Estonia | 109 zł | DPD |
Finlandia | 170 zł | DPD |
Francja | 120 zł | DPD |
Grecja | 220 zł | DPD |
Hiszpania | 160 zł | DPD |
Holandia | 120 zł | DPD |
Irlandia | 180 zł | DPD |
Litwa | 100 zł | DPD |
Luksemburg | 120 zł | DPD |
Łotwa | 109 zł | DPD |
Niemcy | 109 zł | DPD |
Norwegia | 400 -1200 zł | UPS |
Portugalia | 190 zł | DPD |
Rumunia | 180 zł | DPD |
Słowacja | 109 zł | DPD |
Słowenia | 150 zł | DPD |
Szwajcaria | 400- 1200 zł | UPS |
Szwecja | 180 zł | DPD |
Węgry | 120 zł | DPD |
Wlk. Brytania | 200 zł | UPS |
Włochy | 180 zł | DPD |
USZKODZENIE LUB UBYTEK PRZESYŁKI
W przypadku otrzymania paczki uszkodzonej lub niekompletnej Klient ma prawo do zgłoszenia Reklamacji Usługi Kurierskiej. W tym celu powinien sfotografować uszkodzoną lub niekompletną paczkę i spisać w obecności kuriera protokół szkody. Zdjęcia oraz protokół Klient przesyła niezwłocznie na adres Sprzedawcy: info@maskup.com.pl
Jeśli Klient nie otrzymał protokołu szkody i przyjął uszkodzoną lub niekompletną przesyłkę, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w terminie 3 dni od dnia doręczenia przesyłki.
Zalecamy sprawdzenie stanu paczki w obecności kuriera. Przesyłka nie powinna być uszkodzona ani wcześniej otwierana. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odebrać przesyłkę i w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki.
Informacje na temat protokołu szkody: sporządzony jest według wzoru wybranego przewoźnika, w obecności kuriera, podpisany przez Klienta i kuriera, sporządzony w dwóch egzemplarzach.
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację wysyłki zamówień jest firma Furgonetka sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Inżynierska 8, 03-422 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000694708; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 1132567365; REGON: 140220084.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z INFORMACJAMI O NOWOŚCIACH I PROMOCJACH
Zapisz się na newsletter już teraz i pozostań z nami w kontakcie.